Tips tips!

 
Måste tipsa om detta ansiktsvatten som ska ta bort sminket och det gör det är jättenöjd med det får till och med väck min mascara nu använder inte jag en vattenfast mascara så jag vet inte hur den fungerar till det. Det svider inte i ögonen heller när man ska ta väck ögonsminket så det är ett stort plus. Men är verkligen hur nöjd som helst dessutom betalade jag kanske 35kr för denna på Coop forum då det var någon rabatt annars kostar den cirka 50kr på Coop forum! Tips om man vill spara lite pengar eftersom den kostar kring 70kr på H&M! ;) Ett plus är att flaskan är stor och det är mycket produkt. Ska lätt köpa denna igen när denna tar slut! 
Sanna | Beauty & Design

Jag gillar den jättemkt :) Använder den dock i kombination med andra produkter från Garnier, som jag upplever är bra för min hy, skonsamma!

Lina Johansson

Sv: Ja det är det verkligen, förstår det ;)

Ida Lindborg ♡

verkar super ju! :D

Sv: Tack fina Sara ♥

Matilda - Skönhetsblogg

Skönt att höra att den är bra, för jag har precis köpt en själv! :)

Ida Lindborg ♡

Sv: jodå det gjorde det säkert! man kan inte göra mer än sitt bästa :)

oh ❥ tina . se

Tack för tipset! :)