Thursday and tomorrow is Friday

 
Mormors sockerbullar som hon bakade till pappa. Han får dom varje år när han fyller år och dom är verkligen hur goda som helst!<3
 
Hej på er! Idag har jag varit hemma från skolan då jag inte alls mått bra. Jäkla mage.. Var iallafall på gymmet ikväll för att jag hade anmält mig till något där dom visar hur maskinerna funkar så det var väldigt bra. 
Läste förresten ut Divergent idag som jag började läsa för rättså många veckor sedan. Tog lite tid med de senaste dagarna har jag verkligen fastnat för boken så himla himla bra!! Ska börja läsa Insurgent som är nästa bok i serien. Kan verkligen tipsa om Divergent hoppas de andra böckerna är lika bra!!
 
Kram!
ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :D

Svar: Ja verkligen! :D
Sara Pettersson

Linn Strömberg

Åh vad gott det ser ut ^^
Jobbigt att magen är så trasslig

Svar: Ja verkligen!
Sara Pettersson