Två söta cockerspaniels

 
Så söta! En av mina släktingars cockerspaniel tik. 
 
Hej! Igår kväll var jag hos fina Ida på lite party vi var totalt 8personer och vi hade hur trevligt och kul som helst. Spelade kort, badade i hennes pool och dunkade musik. Sen gick vi till mc. Satt nästan och sov på mc, haha. Var så trött. ;) Men kul hade vi! Är så himla glad och tacksam för att ha fått lära känna så fina och fantastiska människor!!<3
 
Idag har jag inte gjort speciellt mycket gick upp till farmor i eftermiddags då några släktingar på pappas sida var där och hälsade på de hade även med sin cockerspaniel. Boris och hon verkade tycka om varandra. Så söta båda två! Dock var inte farmor hemma då. Då hon mamma och lillebror var på sjukhuset hos farfar då han är inlagd igen stackaren hoppas verkligen han blir bättre snart och får vara hemma och slipper bli inlagd fler gånger stackaren<3 Vi var även hos farmor en stund i kväll och åt kinamat. Som faster med familj hade varit och köpt fast farmor bjöd. Dock var det inte så gott tyvärr synd men det smakade knappt ingenting men mätt blev jag! ;)
 
I morgon ska jag på hundutställning som hålls i Ronneby ska bli väldigt kul. Kameran är självklart med! :)
 
Nu ska jag gå och lägga mig då jag kom hem sent i natt och ska upp ganska tidigt i morgon! 

Godnatt! <3
Ida

Vad roligt att du ville komma o att du hade kul! Du är en fantastisk människa❤️

Linn Strömberg

Åh vad fina!

Svar: Ja visst är dom! :)
Sara Pettersson