Sigma 30mm 1.4 Art

Bilden hittade jag HÄR
Får jag sommarjobb denna sommaren så kommer detta objektiv så snabbt som möjligt efter jag fått min lön finnas i mina ägo. Detta objektiv verkar vara grymt och perfekt till mig då det har en bländare på 1.4 och är dessutom ett 30mm objektiv det jag har från Canon nu är ju ett 50mm så kommer bli en liten skillnad. Men vill verkligen ha detta objektiv det är Sigma 30mm 1.4 art. 
Jag la ju upp ett inlägg för ett tag sedan med saker jag ville ha och då fanns det objektivet där. Inlägget hittar ni HÄR

Är det någon som har detta objektiv? Vad tycker ni om det isåfall? Bra/Dåligt?
Anonym

Hej, älskar din blogg design, vit och stilren, jag har länge försökt designa min blogg, jag undrar ifall du skulle kunna ge lite tips hur man kan lära sig mer om att designa sin blogg, jag tycker det är så svårt med koder...hur har du gjort? :)
Kram

Svar: Tack så jättemycket vad glad jag blir!! :D Tyvärr kan jag inte ge tips hur man kodar sin blogg då jag inte kodat den alls utan jag har använt mig utav en av blogg.se teman och endast bytt typsnitt som man också gör utan koder. :)
Sara Pettersson

Ida Lindborg ♡

Jag har provat något liknande men har hört att detta är väldigt bra! så jag tror du gör ett jättebra köp :D och bländaren är fab med! *.*

Sv: Tack så mycket :)

Anonym

Vad heter temat :)?

Svar: Essential! :)
Sara Pettersson

Ida Lindborg ♡

Sv: hihi jaa visst är hon :D
absolut inte, bästa bländaren! *.*