Måndag

 
 
Hej! Denna måndag har verkligen varit grå,trist och regnig det har till och med snöat... Idag har jag varit i skolan som vanligt fick då reda på att engelskan är inställd på torsdag vilket betyder att jag är ledig och därför får en extra lov dag vilket jag verkligen inte tackar nej till. I morgon skulle jag har ridit men det blev inställt pga vädret det är säkert hur blött som helst på grusvägen påväg ner till paddocken och i paddocken också skulle tro att det är därför. Ridningen är framflyttad en vecka och startar nästa vecka vilket är väldigt surt då jag sett framemot i morgon och få sitta på hästryggen igen men men. 
 
I morgon fyller världens bästa lillebror 15år och då ska vi äta på restaurang så gott<3 Dock blir det inte thaimat (det godaste som finns) men nästa måndag då ska jag äta thaimat för då fyller jag år och får bestämma mat och restaurang. Dock blir det jättegod mat och bra restaurang i morgon också. Rättså bra att lillebror inte valde thaimat för då hade det blivit thaimat 3gånger på 2veckor. För pappa och jag åt thaimat i lördags då mamma och lillebror var iväg lillebror var på konfaläger och mamma var i Kristianstad med mormor och moster. 
 
Hoppas ni har haft en bra måndag! 
 
Kram! 
 
 
Sofia

Så fina bilder!

Svar: Tack! :D
Sara Pettersson

Ida Lindborg ♡

Så fina bilder! hälsa grattis till William!

Sv. Tack så mycket! ♡ åh ja ellerhur, det var så roligt! Ångrar att jag inte uppskattade Stenbacka mer. :( det var roliga år trots allt slit!