Söndagskväll

Denna lampfot är så fin! Mamma köpte den i Ullared i somras och ångrar lite att jag också inte köpte en sådan men har tyvärr ett litet fönster så det hade inte sett så snyggt ut men så fort jag flyttar hemifrån kommer roséguld pryda något rum i lägenheten jag skaffar! ;)
 
Hej! Kom precis hem från gymmet. Gick okej började inte så bra men sen klarade jag 2min planka sen var jag lite gladare haha. (Har "bara" klarat 1min innan) Drack en smoothie när jag kom hem och nu hade jag tänkt duscha sen ska jag gå och lägga mig och kolla lite på tv innan det är dax och sova. I morgon är det skola idrotten ska vara i skolan vet inte vad vi skulle göra men skönt iallafall och slippa cykla till idrottshallen. Slutar vid tre i morgon och efter det har jag inget planerat. Längtar tills Torsdag då jag ska till Karlskrona först till doktorn och sen in till stan och kolla i lite butiker. Dock ska det inte bli så kul hos doktorn men den doktorn jag har är väldigt trevlig så det går säkert bra! 
 
Hoppas ni har haft en bra söndag! 
 
Godnatt!<3
Sanna Widman

Hejsan!
Nu är 2 vinnare uppe i Veckans Blogg. Kika in och var gärna med igen.

http://sannawidman.se/2015/march/veckans-bloggar-ny-omgang-4.html#comment

Ha en fortsatt bra dag! :)