Tisdag

Min fina färgglada kalender<33 Är verkligen hur nöjd som helst fortfarande med denna köpte den i somras för att ha till skolan och tycker fortfarande att den är hur fin som helst och man blir verkligen glad utav färgen. Kommer lätt skaffa en färgglad kalender till nästa termin! 
 
Hej! Idag fyller min lillebror 15år grattis! (om du ser detta)<3 Eftersom det är min lillebrors födelsedag så åt vi middag på en restaurang vilket var väldigt gott åt någon lövbiff med beasås och stekt potatis mycket gott. 
Vet inte vad jag ska skriva faktiskt men vill så gärna lägga upp ett inlägg om dagen. Iallafall i morgon är det praktik som gäller och sen är det påsklov skönt men samtidigt lite tråkigt eftersom jag knappt har några planer alls konstigt att man ändå längtar efter att vara ledig men man ska ändå inte göra något men det är nog känslan av att slippa har något och kunna sova så länge man vill. Något jag vill göra varje dag detta lov är att ut och jogga en runda hade varit perfekt och kommit igång men det på lovet men jag får se lär ju inte bli av men lite önsketänkande ;) Iallafall så fyller jag år det är inte så dumt det och mamma,jag och lillebror ska till Kristianstad nästa onsdag för mamma var ledig då. Väldigt roligt då Kristianstad är en väldigt mysig stad och nu har dom fått dit Gina Tricot,Kicks och sådär så nu vill jag hellre till Kristianstad än till Karlskrona för tycker Kristianstad är mysigare. Men Karlskrona kommer jag ju till ändå då jag är på läkarbesök där ibland! 
 
 
Hoppas ni har haft en bra dag! 
 
Kram!