Träningoutfit

 
 
Detta hade jag då på mig idag när jag tränade allt är från H&M. Älskar sportbhn tycker den är så himla snygg. Linnet och tightsen är också väldigt snygga! ;) 
 
Hej! Idag har jag varit på pappas jobb och tränat. Passade även på att övningsköra då. Gick väldigt bra! Annars idag har inte hänt så speciellt mycket. I morgon är det fredag och en vecka till mamma och jag åker till Göteborg så himla kul ska det bli!! Ska gå på liseberg då de har någon julmarknad,sen blir det nog en hel del shopping. Vi ska även stanna i Halmstad på Lager 157 på vägen dit. Sen innan vi ska hem ska vi nog till Ikea. Kommer bli en sån himla bra och mysig helg med mina kära mamma! 
 
Kram!<3
Sara

Så snygga träningskläder! :D

Svar: Åh tack! :D
Sara Pettersson

Linn Strömberg

HM har sjukt snygga träningskläder till ett bra pris. SÅ VÄRT!

Svar: Ja verkligen!! :D
Sara Pettersson

Ida Lindborg ♡

såå snyggt! och vad mysigt med Göteborg! :D ♡

Sv: åh vad roligt att du blev glad, jag gör gärna om det igen! :)
kram♡♡♡

Johanna

Snyggt! Älskar H&Ms träningskläder :)

Svar: Tack! Jag också! :D
Sara Pettersson

Katarina

Åh vad snyggt!

Svar: Tack! :D
Sara Pettersson

Ida

Men åhh, vill ha den sport-bh:n! Måste till h&m asap! :)

Svar: Ja den är verkligen såå snygg!! Hoppas du hittar den! :D
Sara Pettersson