The last day in October

 
 
 
Hej! Idag har jag haft fullt upp har knappt suttit stilla haha. Det började med att jag övningskörde efter det körde mamma och jag och handlade sen fikade vi och sen har jag refsat löv och äpplen. Efter det klippte jag gräset. Så tiden har bara försvunnit idag. Ska gå ut till kaninerna nu och ge dom lite mat och sen ska jag nog gå och lägga mig då jag är jättetrött haha. Kanske ska kolla lite på Tvd. Älskar den serien<3 Blir dock inte av att jag kollar på den så ofta.
 
Hur konstigt är det inte att det är sista oktober idag och första november i morgon tiden bara försvinner! Bara två månader kvar av 2015. Känns jättekonstigt verkligen!!
 
Hoppas ni har haft en bra lördag! Kram<3
 
Ida

Du snurrar din halsduk såå snyggt! On point, jättefin! ❤️

Linn Strömberg

Vad härligt med en händelserik dag :D Super fina bilder också!

Svar: Ja verkligen!! Åh tusen tack!! <3
Sara Pettersson

a n n i k a

Snyggt :D

Svar: Tackar!! :D
Sara Pettersson

Erica Andersson

men åhh vad fina bilder!

Svar: Åh tack så jättemycket vad glad jag blir!! :D
Sara Pettersson