Måndagsmorgon och helgens händelser

 
 
 
 
 
 
 
Lite bilder från mitt och Williams kalas! 
Hej! Måndagsmorgon idag och jag börjar inte förrens tolv. Då jag har foto och sen slutar jag halv två. Så det är en väldigt kort dag. Så skönt! Helgen har varit väldigt bra. I fredags var jag och red på eftermiddagen och det gick bra. Efter jag ridit kom pappa och hämtade mig och sen körde vi och köpte thaimat. I lördags var jag inne i stan med mamma och William och sen på kvällen var jag på fest med några kompisar väldigt kul!! Igår städade jag rummet,övningkörde,tränade,sen bokade jag och pappa en resa till London i augusti. Så spännande! Det blir jag,pappa och William som åker då mamma måste vara hemma hos Boris. Igår fick jag verkligen hur mycket som helst gjort! Så skönt!
Susanna Maria

Vilket kalas! Så kul! :D

Svar: Ja verkligen! :D
Sara Pettersson

emeliesandelia.se

Skönt med en så kort dag och riktigt vackra bilder!

Svar: Ja verkligen! Tusen tack! <3
Sara Pettersson

Sarah

Skönt me en så kort skoldag :)

Svar: Ja verkligen! :D
Sara Pettersson

ida - photography, style, life ♡

Så fina bilder!

Sv: Vad roligt att du tyckte det och tack själv! :D ♡