Red roses in the garden

 
 
Några bilder jag tog i maj förra året! Pågrund utav bildbrist så redigerade jag några gamla bilder! 
 
Hej! Tyvärr har jag varit sjuk denna veckan därav noll uppdatering har helt enkelt inte känt för att blogga heller. Men iallafall har varit eller rättare sagt är förkyld och har inte mått så bra denna veckan därför har jag inte bloggat. Har mest legat och kollat på The vampire diaries och även spelat en hel del QuizUp på mobilen som btw är det bästa och roligaste spelet! <3 Annars så har jag väl suttit lite vid datorn men den mesta tiden utav dagarna har gått åt till Tvd! Bästa serien!! <3 Så min vecka har inte varit så speciellt händelserik dessutom är det minusgrader och marken är stenhård så det går inte och rida heller vilket gör mig deprimerad på riktigt. Vill så himla himla gärna träffa älskade Winston och rida. Men självklart ska detta väder sätta stopp för det! :( Hoppas det blir plusgrader så fort som möjligt så det går och rida igen! För det är det jag älskar att göra!! <3 Finns verkligen inget som slår att vara i stallet och att rida! <3 
I morgon är det redan fredag! Tiden går verkligen hur snabbt som helst! 
 
Kram! <3
Katarina

Så vackra bilder!

Svar: Åh tusen tack!! <3
Sara Pettersson