Tuesday,Wednesday and Thursday

 
 Hej! Bloggningen har varit kass då jag helt enkelt inte har någon inspiration. Men iallafall i tisdagskväll red jag på en jättefin häst. Igår var det först praktik och sen var jag hos någon vet inte vad hon är men hon ska hjälpa mig med min mage. Mammas Idé och hon har tjatat så tänkte att det är väl värt ett försök. Idag har jag varit i skolan. Ska tyvärr inte göra något UF företag som var tanken pågrund utav att jag inte har någon ork till det så ska göra ett projekt istället vilket känns jättebra. Sen ska jag göra ett hemprov i Samhällskunskap då de andra gjorde ett prov för någon vecka sedan. Så allt med skolan verkar verkligen lösa sig. Vilket känns jättebra. Är så glad för det! Så det har verkligen varit en bra vecka! I morgon ska jag ju först till skolan sen kör mamma och jag till Göteborg! Äntligen!!! :D 

Hoppas ni har haft en bra vecka fina ni!! 
Kram!! <3
 
 
 
Linn Strömberg

Vad skönt att allt löser sig så bra!

Svar: Ja verkligen!! :D
Sara Pettersson

Malin Thorell - hobbyfotograf

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :D
Sara Pettersson

a n n i k a

Så fina tulpaner!

Svar: Ja det var de verkligen! :D
Sara Pettersson

Katarina

Vilka fina bilder :)

Svar: Tack! :D
Sara Pettersson