Jullov!!

 
 
Hej! Sista dagen i skolan idag för detta året! Känns väldigt konstigt faktiskt. Men samtidigt hur skönt som helst. 
 
Idag har jag iallfall varit i skolan slutade vid halv elva och efter det kom pappa och hämtade mig sen vid 14 så åkte jag till stallet och red. Tyckte själv att det inte gick så värst bra idag men vissa dagar går det sämre helt enkelt. Har väldigt svårt och sitta ner i traven och galoppen och höjer händerna i galoppen och även när jag sitter ner i traven också jag håller balansen i tyglarna vilket jag inte ska göra utan jag ska hålla balansen utan att dra i tyglarna vilket är lättare sagt än gjort haha! ;) Men det kommer nog när jag hittar balansen och tekniken så kommer det nog gå bättre. Putsade även sadel,magplatta (sadelgjorden),tränset. Så var där från 14-17 tror jag hehe! Men så mysigt och kul att göra utrustningen fin också! Älskar att vara i stallet! Bästa stället som finns!!<3 Där glömmer jag bort att jag har ont i magen och det är så skönt att för några timmar får glömma bort att jag har ont<3 Längtar så tills det går över i magen helt och jag inte är så jäkla trött som jag har blivit på senaste... :( Men det är bara att kriga på det jag orkar och det kommer jag göra! Kommer kriga på hur ont det än gör i magen för är så trött på skiten och tack vare stallet så har hoppet kommit tillbaka. :D Är dessutom som tacksam att få ha en medryttarhäst!<3
 
I morgon blir det nog ingen ridning utan istället ska jag övningsköra och träna på gym. Inte helt fel det heller men roligare att vara i stallet haha! ;) 
 
 
Isabella

grattis till jullovet, vad skönt!!
och vad glad jag blev av din kommentar <3 tack snälla du! Kram

Svar: Åh tack! Ja verkligen!! Varsågod!! Kram<3
Sara Pettersson

Linn Strömberg

Skönt att du har fått jullov! :D Otroligt fina bilder <3

Svar: Ja verkligen! Tusen tack!! <3
Sara Pettersson