Tomorrow is christmas!!

 
 
 
 
 
Bilder från när jag och mamma var på Liseberg för några veckor sedan!<3 
 
1. Favorit julfilm?

Måste nog säga polarexpressen, Julkalendern Albert och Herbert och Pettson och Findus julkalendern även mysteriet på greveholm! 

 
2. Favorit julfärg?
Rött,Guld,Vitt
 
3. Är du uppklädd eller har du myskläder på julafton?
På morgonen har jag pyjamas sen när släkten kommer eller vi ska iväg så är jag uppklädd
 
4. Om du skulle köpa en julklapp till dig själv, vad skulle det vara?
Ridstövlar, sporrar och ridbyxor! ;)
 
5. Öppnar ni julklapparna på morgonen eller på kvällen?
Vi brukar få en på morgonen sen resten på kvällen
 
6. Har ni byggt pepparkakshus någon gång?
Ja men det blev kaos ena gången fick vi slänga en gryta och en sked eller visp haha! ;) Sen gjorde vi pepparkakshus med hjälp utav en limpistol men nu har det inte blivit av på något år! 
 
7. Vad ska du göra på jullovet?
Jag ska rida sen blir det en tur till Kristianstad med familjen. Nyår ska jag fira med några kompisar! Såå kul!! :D Annars ska jag ta det lugnt och gå rundor med hunden det är typ det jag ska göra. 
 
8. Kommer du sminka dig på julafton, i sådanna fall hur?
Ja det kommer jag säkert. Som jag brukar sminka mig till kalas och sådär. Det vanliga foundation,puder,bronzer,ögonskugga,mascara,ögonbrynsgel
 
 9. Vad önskar du dig mest i jul?
Att alla nära och kära är friska. Sen att jag också blir frisk men huvudsaken är att alla i släkten är friska.
 
10. Vad måste finnas på julbordet?
Är inget fan utav julbord. Men mormors julbitar (typ brödrutor) sååå goda!!! Mormorsköttbullar, ägg funkar alltid men kaviar på mums!!<3 Sen Jansson utan jansson alltså jansson utan fisk! 
Linn Strömberg

Otroligt fina bilder, som alltid <3

Svar: Tusen tack fina du!! Hoppas du har haft en jättebra dag!! <3
Sara Pettersson