En söndag i oktober

 
Två bilder till från igår.
 
Hej! Idag har varit en seg dag. Eftersom man ställde tillbaka klockan en timme så har tiden gått väldigt långsamt idag. Men det har jag verkligen ingenting emot! ;) I förmiddags var jag på gymmet och tränade. Vilket gick helt okej. Efter det så fikade vi lite sen tog jag ut kaninen och efter det övningskörde jag och pappa vilket gick helt okej det också. Sen åt vi middag och sen har jag inte gjort så mycket. Jag har beställt en sak till kamera väskan som ni får vad det är när det kommit. ;) Tänkte läsa lite i Insurgent men det blev aldrig av vill börja läsa igen men det bli liksom aldrig av att jag sätter mig med en bok och läser vilket jag verkligen borde göra!! Hoppas ni har haft en bra söndag.  
 
Nu ska jag gå och lägga mig! Godnatt! <3
Isabella

härliga höstbilder!
och kul att du gillade vår lägenhet, tack!! :D kram <3

Svar: Åh tack!! <3
Sara Pettersson

sandra

fina bilder :)

Svar: Tack!! <3
Sara Pettersson

Erica Andersson

så härliga bilder!

Svar: Tack så mycket! <3
Sara Pettersson

Linn Strömberg

Underbara bilder!

Svar: Åh tusen tack!! <3
Sara Pettersson