Saturday and some new things for autumn

 
 
 
Bikbok
 
Zara
 
New Yorker
 
New Yorker
 
The Body Shop
 
(Köpte även en svart halsduk på New Yorker jag glömde fota, Köpte ett par svart jeans också, på Gina Tricot, högmidjade och de hette Molly länk HÄR)
 
Detta var det jag köpte på Emporia! Så nöjd!!
 
Hej! Idag har jag varit med mamma och handlat och sen i kväll har jag varit och ätit på restaurang igen, denna gång med familjen och pappas kompis. Annars har det inte hänt något mer. Tiden har bara försvunnit!!
Hoppas ni har haft en bra dag<3
Kram!<3
Linn Strömberg

Vilka fina köp! :D

Svar: Tack! Ja jag är verkligen nöjd! :D
Sara Pettersson

Matilda ♡

Jag älskar verkligen klänningen från bikbok, är så sugen på att också köpa en sådan (:

Svar: Jag också!! Är såå himla nöjd med den!! Verkligen en stor favorit i garderoben redan! ;)
Sara Pettersson

Amanda

Massa fint, vad roligt!

Svar: Tack! Ja verkligen!! <3
Sara Pettersson