Sunday

 
Åt detta till middag i Torsdags, så gott!!<3 
 
Hej! Idag är det söndag och Boris ska få busa med en valp om några timmar ska bli väldigt kul och det tror jag Boris också kommer tycka! Nu ska jag går ut och träna Boris lite så han är blir lite tröttare så han inte är helt galen sen när han ska busa med valpen. Ikväll ska jag dessutom får övningsköra igen så det blir en väldigt bra dag!! :D
Hoppas ni får en fin söndag! Kram<3
Linn Strömberg

MEN ÅH VAD GOTT!
Låter som en super härlig söndag :D

Svar: Ja verkligen!! :D
Sara Pettersson

Malin Thorell - hobbyfotograf

Det där ser ju bara för gott ut :)

Svar: Det var det verkligen!! :D
Sara Pettersson

Emma Engström

Hoppas det gick bra att övningsköra! :D

Svar: Det gjorde det!! :D
Sara Pettersson

Hemma Hos Felicia

ojj så gott!! :)

Svar: Ja verkligen!! :)
Sara Pettersson

VERONICA - fashion blog

Gud så gott, räkmackor är min absoluta favorit!! :) Ha en underbar måndag fina du!

Svar: Ja det var det verkligen! En favorit här också haha! Ha en underbar tisdag! Kram!! <3
Sara Pettersson

Tuuli

så fina bilder! - vill förresten passa på att tipsa om att jag har en månadensblogg tävling på min blogg, länk till tävlingen finns under min header!

Svar: Tack så jättemycket! :D
Sara Pettersson