A better day

 
 
 
Hej! Såhär ser det inte ut just nu ute men jag klagar inte då det var så tråkigt när det var snö eftersom det inte gick och rida. ;) Dagen idag har varit bra. Jag var på möte i en annan skola idag och ska byta dit. Det ända negativa är väl att jag kommer börja i ettan igen men men. Hade ändå inte klarat tvåan i den skolan jag går i nu och trivs inte så speciellt bra där heller så förhoppningsvis kommer det blir bra. Ska på möte med den skolan jag går i nu på måndag och se hur vi ska lägga upp denna terminen! Men jag tror iallafall att det kommer bli bra trots att jag kommer få gå om. Får hoppas på att det blir bra iallafall! 
 
I morgon ska jag förresten på min första körlektion!!! Just de jag skrev in mig på körskola idag också. Så kommer plugga till körkortet nu hela våren. Dessutom så ska det vara teorilektioner som ingick i inskrivningen vilket verkligen inte var fel! Kommer inte stressa med körkortet utan det får ta den tid det tar. Innan jag skriver körkortsteoriprovet och gör uppkörningen ska jag känna mig 100% säker eller ja möjligtvis 90% säker på allt! ;) Drömmen hade varit och kört upp antingen på min födelsedag eller någon dag efter! Men får helt enkelt se! 
 
Hoppas ni har haft en bra dag! 
Kram<3
Monica Nobach

Så glad för din skull att du haft en bra dag som varit fylld av många utmaningar . Nya dörrar öppnas och nya möjligheter ligger nu framför dig och ha tålamod med dig själv .
Det här kommer att bli bra! Kram .

Svar: Ja det har det verkligen gjort! Jag tror också det kommer blir väldigt bra! :D
Sara Pettersson

ISA

hoppas körningen går bra! det är verkligen såå roligt med körkort, även om jag typ aldrig vågar mig ut på vägen! ;I

Svar: Ja det förstår jag sån himla frihet! :D Åh vad tråkigt! :(
Sara Pettersson

Miss Philipsen

Snön är borta här med och solen skiner. Det blir en härlig promenad med vovven strax :) Dock är det fortfarande blött ute :/

Svar: Så skönt och slippa snön dock är det tråkigt när det är blött! Så mysigt och vara ute och promenera! :D
Sara Pettersson

Amanda Aikioniemi Persson - Träning & Hjälpa ungdomar

Vackra bilder :)

Svar: Åh tack så mycket!! :D
Sara Pettersson

Ida Lindborg ♡

Såå fina bilder!

Sv: Tack fina♡

Svar: Åh tusen tack!! <3
Sara Pettersson