American pancakes

 
 
Så gott<3
 
Hej! Fredag igen. Idag har jag varit i skolan från kvart över åtta till elva. Efter skolan cyklade jag hem. Ville ha amerikanska pannkakor till lunch så det fick det bli idag väldigt gott!! Efter jag ätit gick jag en runda med hunden på 7,5km. Det var väldigt fint väder så det var härligt! När jag kom hem kollade jag lite på Teen Wolf har börjat se den serien då jag kollat klart på TVD. Tycker väl den är sådär men har bara sett två avsnitt så ska ge den några avsnitt till hoppas den blir bättre. Ikväll är mamma iväg så pappa,jag åt thaimat och William åt pizza. Åt det förra fredagen också och åt samma idag men det är så gott. Siam Garden som thairestaurangen heter har godast thaimat eller jag har bara provat en gryta därifrån men vill inte byta då den är så god!!<3
 
Hoppas ni har en bra fredag! 
Kram! <3
N A T H A L I E

Åh mums! :) kram

Svar: Ja det var verkligen hur gott som helst! :D Kram!
Sara Pettersson

Fairyland surprises

Åh, vad gott!
Får nog bli sådana imorgon till frukost

Svar: Ja verkligen! :D Det är ju inte helt fel till frukost heller! Det bästa med pannkakor man kan äta dom när som morgon,lunch,middag,kvällsmat! ;)
Sara Pettersson

Michelle

Åh thaimat är så gott!!

Svar: Ja det var det verkligen!! :D
Sara Pettersson

JUNITJEJ

Så smaskigt!

Svar: Det var det verkligen! :D
Sara Pettersson

VERONICA - fashionblog

Dröööm dröm dröm!! :) Yum!!

Svar: Ja verkligen! Sååå gott!! :D
Sara Pettersson

Ida Lindborg ♡

åh vad gotttt!

Sv: Tack fina, ses ikväll!♡

Svar: Jaaaaaa verkligen!!! :D Det gör vi!! <3
Sara Pettersson

Felicia

Mums!

Svar: Ja det hur gott som helst!! :D
Sara Pettersson

Johanna

Ser sjukt gott ut!

Svar: Det var det!! :D
Sara Pettersson

Lina

Åhh så gott!

Svar: Ja verkligen!! :D
Sara Pettersson

Elin - Fotograf

Hur gott, älskar pannkakor! :)

Svar: Ja det var verkligen hur gott som helst!! :D
Sara Pettersson

Vilma

Jag har sett lite av Teen Wolf och jag lovar den blir bättre

Svar: Vad bra ska ge den några avsnitt till!! :D
Sara Pettersson

Ida

Nä ååååhh så gott! Jag är ju världens pannkaksnörd så blir sjukt glad när jag ser bilder på dem, hahah <3

Svar: Ja det var det verkligen! Pannkaksbilder är så fina!! ;) Haha!! :D
Sara Pettersson