Blogginlägg nummer 2

 
 
Hej! Två blogginlägg idag! Haha! Inte dåligt! Iallafall efter jag skrivit det förra inlägget tog jag på mig träningskläderna och cyklade till gymmet. Träningspasset gick bra tycker jag så skönt och kunna träna som man vill och göra vilka övningar man vill! Gymkort är faktiskt inte så dumt! Ska bara försöka komma igång mer med gymträningen då jag tycker det är väldigt kul speciellt efteråt. Efter jag tränat cyklade jag hem och drack ett glas vatten och åt mörkchoklad innan jag gav mig ut på en promenad med Boris. Först tänkte jag bara gå en kort runda sen tänkte jag äsch jag går lite längre. Det slutade till sist med att jag gick 7,5km haha! Men det var så himla härligt väder och så mysigt och vara ute och gå. 100 gånger bättre än att sitta inne! Iallafall efter promenade gjorde jag lite lunch och sen satte jag mig vid datorn. Fick sedan ett ryck och började städa rummet vilket slutade med att jag dammsugade hela rummet till och med bakom sängen så nu är det rent och dammfritt på golvet och lite bättre städat en innan är dock inte nöjd med känns inte som jag kan göra så mycket åt mitt rum just nu utan jag får vänta tills vi ska göra om det helt! Ser verkligen framemot det!! :D
 
Hoppas ni har haft en grym tisdag! 
Kram! <3