Söndagsfrukost

 
 
 
 
Frukosten idag! Så lyxig med smoothiebowl och räkmacka! Super gott!!
 
Hej! Igår var jag först i stallet och red Winston helt okej pass. Jag kunde fokuserat mera men det var väldigt lerigt och vattenpölar och ägaren sa att jag skulle ta det lugnt så då blev det mest skritt och trav och lite volter. Han var inte så framåt heller han tyckte nog underlaget var jobbigt. Menmen det går säkert bättre nästa gång! På kvällen sen var det fest med några kompisar väldigt trevligt och roligt!! <3 Gick i pyjamas till klockan ett idag så väldigt lugn förmiddag. Haha! ;) I eftermiddags övningskörde jag och pappa en runda det gick väldigt bra! Körde från här hemma för första gången sen när vi kom tillbaka körde jag in bilen i garaget! Den bästa övningskörningsrundan någonsin tror jag faktiskt. Några missar, men det får man räkna med! ;) 
Ikväll har jag kollat på senaste avsnittet av TVD och sen var jag och tränade med min kusin Moa väldigt trevligt! Träningspasset gick okej! Det var jobbigt då jag bara sovit 6-7 timmar inatt och var väldigt trött! 
 
Nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar upp i morgon! 
Kram! <3
Ida

Så gott! har aldrig testat smoothiebowl, måste göra det! :)

Svar: Ja det måste du verkligen göra!! Det är hur gott som helst!!! <3
Sara Pettersson

Monica Nobach

Hej Sara!
Vilka konstverk till frukost man kan inte bli annat än betagen av din kreativitet. Läser om din helg känns att du har energi och glädje i det du gör nu. Så kul!! är det ok att jag följer dig lite på avstånd? Nu ska jag och min man gå till gympan i Svängsta och träna 1 timme,det ger härlig styrka jobbigt men jag blir glad och känner ett lugn efteråt. Ha det gott! kram Monica

Svar: Tack så jättemycket! Det går jättebra att du följer mig! Det är bara kul! Kram! :D
Sara Pettersson

Emma Grann Fotografi

Så fint :D

Svar: Åh tack!! :D
Sara Pettersson

Amanda Jona [SPONTAN]

Mums vad gott!

Svar: Ja verkligen! Är beroende av smoothie bowl! Hehe! :D
Sara Pettersson