Vila i frid världens finaste häst

Tyvärr är livet så långt i från rättvist som man kan komma. Att det var just din tur att vandra vidare på de evigt gröna ängarna idag var det ingen som hade räknat med! Tack för allt Winston. Du var verkligen en på miljonen. Trots att jag lärde känna dig för några månader sen så skulle jag ljuga om jag sa att jag inte älskade dig för det gör jag. Trots att du inte står i hagen längre eller i stallet så kommer jag aldrig glömma dig för en sann krigare och någon med ett hjärta av guld glömmer man aldrig. Du lärde mig att inte vara rädd för att rida ut. Du bevisade att det inte bara är islandshästar som inte blir rädda för knappt någonting utan det finns dom som dig som är cool lugn i alla lägen. Du gav mig självförtroende och så mycket som jag har utvecklats på denna lilla tiden jag fick rida dig så snabbt har jag aldrig utvecklats innan. Du betydde allt för mig. Du kom in i mitt liv när det kändes mörkt och tråkigt och hopplöst när jag knappt visste vad jag skulle ta vägen. Den lyckan när Marie skrev och frågade om jag skulle kunna tänka mig och bli medryttare på dig den lyckan är obeskrivlig och som jag har krigat upp till stallet även fast jag inte mått så bra men du har gett mig styrka och orka ändå genom att bara finnas där och vara den perfekta hästen och att få rida dig har varit en ära och du har lärt mig så mycket!! Tusen tusen tack det går inte med ord beskriva hur tacksam jag är! För du var verkligen en på miljonen! Vila i frid världens finaste och snällaste häst Winston! <3
Marie

Kram Sara!

Svar: Tack! <3
Sara Pettersson