The best day of the week

 
 
Några fler bilder från när pappa och jag gick en runda i nytorpet för en vecka sedan. 
 
Hej! Idag har jag först varit i skolan en stund efter skolan så tog jag bussen hem. Sen cyklade jag och handlade då frysen slutade funka i går så fick vi köra upp allt som låg i frysen till farmor och farfar. Men nu funkar nog frysen igen hehe... Men iallafall så kunde inte jag leta upp något och äta så det fick bli en sallad utan sallad ifrån salladsbaren. ;) Tog bara räkor,kycklingspett,skinka och ost. Ifall det är någon som undrar! ;) Hehe! I eftermiddags var jag i stallet från halv fyra sen kom jag innanför dörren vid sex. Tiden bara försvinner när man är i stallet. ;) Tar ju lite tid och göra honom i ordning med att borsta,sadla,tränsla och sätta på benskydd sen ska jag ta på mig ridstövlar (som tar lång tid att ta på sig då det är andra gången jag rider med dom...) sen måste jag sätta på mig sporrarna,hjälm och väst.. Tar ju nästan lika lång tid som att göra hästen i ordning. Haha! Inte riktigt.. Efter jag ridit måste jag sadla och tränsa av ta på täcket igen och sen putsa tränset och sadelgjord, sen putsa mina stövlar och sporremmarna. ;) Så ja tiden springer bara iväg. Men det gör verkligen ingenting då det är SÅÅÅ himla kul och göra allt detta. Hade kunnat vara i stallet ännu fler timmar och pysslat haha! Bästa och mysigaste stället! <3
Iallafall när jag kommit hem från stallet körde jag,pappa och William och köpte thaimat! Så gott! Jag var hur hungrig som helst!!<3 Efter vi ätit spelade vi De försvunna diamanten (ett sällskapsspel) vilket vi har börjat göra hela familjen dock är mamma inte hemma idag. Men det var väldigt kul iallafall! Jag vann bägge gångerna så kan vara därför det var så kul! ;)
Har verkligen saknat och blogga men i brist på bilder så har det inte blivit något inlägg. Men om någon månad är det vår och förhoppningsvis roligare och fota!
 
Kram! <3 
Ida Linander

Fina bilder! :-)

Svar: Tack! :D
Sara Pettersson

hannah

Så otroligt fina bilder! vad använder du för kamera? xx

Svar: Tusen tack!! <3 Canon eos 600D! :)
Sara Pettersson