Wednesday

 
 
 
Några bilder från i förgår när jag och William gick en runda i en skog med hunden. 
 
Hej! I förgår var jag och William först och gick en runda med hunden som jag skrev ovan och hade då min kamera med mig. Fotade en hel den bilder. Fler kommer! :D Efter att vi hade gått en runda så åt vi lunch och sen gick vi upp till farmor och farfar där vi fikade och spelade Yatsy med farmor väldigt mysigt! 
Igår var städade jag mitt rum sen hade mamma bjudit hem en av hennes kompisar och hennes familj. Väldigt trevligt verkligen!! :D
Idag har jag övningskört och sen tränat på gymmet. Båda sakerna gick bra. I eftermiddag körde hela familjen till mormor och morfar och hälsade på och fikade. Väldigt trevligt! :D
 
Hoppas ni har haft en bra dag! Kram! <3
 
Kram! 
Linn Strömberg

Så fint!

Svar: Tack!! <3
Sara Pettersson