The red moon

 
Samma bild förrutom att jag har förstorat månen på den andra bilden! Tog självklart fler bilder men bjuder på dessa två så länge. Är så glad att jag steg upp och fotade månen igår. Vaknade av mig själv vid halv 5 och hade ställt klockan på kvart i fem tror jag. Men kunde bara inte somna om en kvart så gick upp och tog kameran och stativet. Hade förberett på söndag kvällen så det var bara att bära ut allt på balkongen och fotografera. Tog massa bilder och var kanske ute cirka en halvtimme och bara fotade. Men så värt det. Ångrar verkligen inte att jag steg upp och fotade!!<3 Men 2033 eller när det var näst ska jag har bättre utrustning och vara bättre förbered! Måste öva mer på att fotografera månen! Då ska det blir bättre bilder! Haha! ;) Utrustningen gör ju faktiskt inte allt utan det är den som står bakom kameran som gör jobbet! ;) 
Ida

Åå va duktig du är!! Fantastiska bilder!

a n n i k a

Fina bilder :D

Svar: Tack så jättemycket!! <3
Sara Pettersson

Isabella

vilka fina bilder! :)

Svar: Tack så jättemycket!! <3
Sara Pettersson

Linn Strömberg

Magiska bilder!!

Svar: Åh tack så jättemycket, vad glad jag blir!! <3
Sara Pettersson

Emma Grann Fotografi

Så snyggt! :) Synd att man missade den..

Svar: Åh tack!! Vad glad jag blir!! <3 Ja det måste det verkligen va.. Det händer ju inte så ofta heller att månen är röd!
Sara Pettersson

Ida Lindborg ♡

Sv: ja men verkligen! önskar bara att jag var liiite piggare haha ;)