Långa slutartider och vatten

 
 
 
Några bilder från idag!
Gissa vad jag har köpt, jo ett gråfilter! Äntligen!! Visar er bilder någon dag då jag handlat lite annat också. ;)
Bilderna blev verkligen så häftiga! Stället där jag fotade bilderna var jättefint också så vill dit igen och fota lite självpoträtt. Nu blev det bara en snabb vända dit dessutom var jag rättså trött och orkade inte fota mera. Mamam körde dit oss för det är en bit sen körde pappa hem oss när han hade varit och lämnat farmor hemma då hon har varit på sjukhuset med farfar. Pappa var också med en stund på sjukhuset sen körde han hem. Farfar är dålig igen så han blev inlagd igen stackaren.<3 Vill bara att han ska bli helt frisk och slippa vara inlagd men men han är iallafall i trygga händer och får den hjälp han behöver. Han har problem med magen.
 
Förresten har varit och klippt mig idag blev bra dock lockade hon som klippte mig mitt hår så man ser inte hur det verkligen blev. Men är ändå nöjd och tror det blir jättebra. :D
 
Nu ska jag gå och lägga mig innan jag somnar framför datorn haha! ;)
Ida Lindborg ♡

å vilka fina bilder!

Sv: Tack så jättemycket! :D ♡

Jennie Lenita

Men så coolt och vackert!

Svar: Åh tack så mycket!! :D
Sara Pettersson