Torsdag

 
 
 
 Dessa bilderna fotograferad jag dagen innan skolan började igen har jag för mig. Detta är i Ronneby Brunnspark väldigt fin park som vi tyvärr inte har åkt till mer sen dess... 

Hej! Idag på morgonen läxade jag till det med Amerikanska pannkakor till frukost. Bättre frukost finns nog inte!! ;) Sen cyklade jag till skolan och hade något möte med mentorn och mamma och pappa. Verka väldigt lovande trodde jag var körd nästan men lärarna jag ha ska jag ha mejlkontakt med och sen ska jag göra uppgifterna hemma. Dock ska jag ju ändå gå i skolan de dagar jag orkar. Kommer nog bli bra tror/hoppas jag. Måste bara få lite mer självdisciplin hehe. Lätt att man slösurfar istället för att göra skoluppgifter ;) Annars idag blev det en kort vända på gymmet. Har så ont i foten men körde lite roddmaskin och sen lite armövningar och sen lite magövningar försöker undvika att träna benen så gott det går. Men imorgon blir det en vända dit igen men kusinen Moa ska bli kul då det var ett bra tag sen vi tränade tillsammans. <3 Innan det ska jag äta thaimat i stan med familjen och sen ska dom på bio men jag ville hellre träna. ;) 

Hoppas ni har haft en grym torsdag! En dag kvar till helg!!! :D
Kram<3
Linn Strömberg

Underbara bilder! Låter sååå gott med thaimat!

Svar: Tusen tack!! Det ska det verkligen bli!!! :D
Sara Pettersson