Dan före julafton

Är så glad att jag fått möjlighet och får rida denna fantastiska häst! <3 Älskar honom så mycket!! <3
 
Hej! Igår red jag ut med mammas kompis och hennes dotter. Mammas kompis hade kameran med sig och fotade lite så här är en av bilderna! Ser ju sådär lagom glad ut haha! ;) Det gick iallafall bra. Idag städade jag och William hela huset då det är julafton i morgon och mamma jobbade idag. Dessutom ska vi fira julafton hemma iår. Iallafall vid ett sen så cyklade jag till stallet och mockade sen gjorde jag i ordning hästen och sen red jag i paddocken. Mammas kompis och hennes dotter var i stallet idag också så vi red samtidigt. Ikväll blev det tacos till middag. Väldigt juligt! ;) 
 
Hoppas ni har haft en bra dag! <3 
Kram! <3
 
Linn Strömberg

Åh vad kul att rida :D

Svar: Ja det är det verkligen!!! :D
Sara Pettersson