En uppdatering

 
Hej! Nu var det ett tag sedan jag bloggade vilket är väldigt tråkigt då foto,redigering och bloggning är något som är väldigt kul! Dock har jag inte mått bra nu det senaste det är min mage som spökar fortfarande har så himla ont. Troligtvis är det ryggen som det är problem med egentligen men sen strålar det fram i magen. Vet dock inte säkert. Var hos sjukgymnast idag och hade en muskelknut på höger sida så dom tejpa det så får hoppas att det blir bättre. Sen ska jag mejla en napraprat och prova det och se om det hjälper. För var hos någon som gör typ healing eller var det var för något så sa hon att det kan vara ryggen då hon fick en känsla av det väldigt häftigt. Har varit där innan men i måndags när jag var där var det häftigaste gången. (Detta var tredje gången) Så det var häftigt att sjukgymnasten idag hittade en muskelknut på ryggen. Hoppas verkligen tejpen fungerar!! Håller tummarna för det!! 
 
Har ridit idag också vilket gick ok. Red med sporrar för första gången idag och det var väldigt ovant så blev väl lite sådär sen var marken frusen så det blev mest skritt och lite trav. Gjorde lite volter och snett igenom och sådär. Kunde inte trava så mycket och inte göra volter i trav utan bara i skritt och sådär och galoppera gick inte heller så hoppas det är plus grader i morgon då jag ska rida igen. Så kul verkligen!! 
 
Såhär har veckan och förra helgen sett ut:
Fredag: Inget speciellt
 
Lördag: Red jag ut en runda. Sen på eftermiddagen åkte vi till Skåne nära Malmö på kalas.
 
Söndag: Tog jag det lugnt, Gick en långpromenad med hunden och kameran. Sen på kvällen var hela familjen och åt på restaurang. Väldigt gott! 
 
Måndag: Var jag hos hon som gjorde healing eller ja var det nu var! ;)
 
Tisdag: Klädde julgranen med mamma! 
 
Onsdag: Sjukgymnast och sen rida
 
Torsdag: Ledig, på eftermiddagen ska jag rida.

Resten av veckan vet jag inte riktigt vad jag ska göra förhoppningsvis rida en del och ta det lugnt och njuta av att det är jullov! Typ! ;)

Får se när jag bloggar nästa gång! hehe! ;)
Linn Strömberg

Håller mina tummar för att magen/ryggen löser sig! <3

Svar: Åh tusen tack snälla du! Det gör jag också! <3
Sara Pettersson