God Jul

 
 
 
 
Så här såg jag ut idag på julafton glittrig och fin! Kommer ha denna kläningen på nyårsafton också. Men ville ha den idag också för vill använda den mer än en gång om året. ;) 
Idag har det då varit julafton en väldigt mysig sådan. Mormor och morfar, moster och kusinerna och morfars bror kom hit vid två tiden och då åt vi gröt och skinkmacka det sistnämnda hoppade jag över. ;) Sen vid tre kollade vi på Kalle ankas jul. Sen skulle William till stan för att spela trummor och medans han var iväg så fixade vi som var kvar hemma julmaten och dukade fram den sen när dom kom hem åt vi julmat och sen fick vi våra julklappar. Just de ja fick två paket på morgonen också. Iallafall så är jag hur nöjd som helst med de julklappar jag fick. Jag visar er i morgon!
 
Hoppas verkligen ni har haft en lika bra julafton som jag! <3
Nu ska jag gå och lägga mig. Är såå himla trött! 
Godnatt! <3
Linn Strömberg

Vad fin du är <3

Svar: Tusen tusen tack fina du! <3
Sara Pettersson

Hemma Hos Felicia

åh vilken underbar klänning!! :D

Svar: Tack! Ja visst är den! :D
Sara Pettersson

Amanda Jona [SPONTAN]

Vilken underbar klänning! :)

Svar: Åh tack! Ja visst är den! :D
Sara Pettersson