My christmas and New year dress

 
 
I denna kläning ska jag fira in 2016 i! Ska ha den på julafton också! Är kär i den trodde aldrig jag skulle hitta en kläning som passar mig till nyår då jag har väldigt svårt och hitta kläningar som passar och sitter bra så är hur nöjd som helst! Trodde jag skulle behöva ha ett glittrigt linne och svarta jeans! Jätte snyggt den också men ville så gärna ha en kläning på nyår så är så glad att denna passade!! Den kommer i från Bikbok och kostar 499kr. 
Ida

Åååå du ska också ha klänning på nyår!!! Trodde jag var den enda haha! <3

Svar: Jaaa!!! Det ska jag!!! Haha! Hade planer på att ha klänning men trodde inte jag skulle hitta någon men det gjorde jag! :D <3
Sara Pettersson

Linn Strömberg

Åh vad snygg!!

Svar: Åh tusen tack! <3 Ja jag är så nöjd med den! Längtar såååå mycket tills jag ska få använda den! :D
Sara Pettersson

Ida Lindborg ♡

Sv: Tack så jättemycket! :D♡