Andra dagen i November

 
 
 
Hej! Idag har jag varit hemma från skolan. Har mest kollat på the vampire diaries men även haft båda kaninerna ute och gått en runda med hunden. Kunde lika väl ta ut Williams kanin när jag ändå var hemma. Gjorde amerikanska pannkakor till lunch väldigt gott!!<3 Ikväll har jag och pappa gått en runda med hunden igen och sen har jag inte gjort så mycket mer. Ska gå ner och äta något nu sen ska jag gå och lägga mig. 
 
Tusen tusen tack för alla fina kommentarer här på bloggen blir så himla glad och motiverad att fortsätta med bloggen!!!! <3 <3
 
Kram<3
Linn Strömberg

Åh vad mumsigt med amerikanska pannkakor!
Och måste bara säga att dina bilder alltid är så himla magiska <3

Svar: Ja det var det verkligen!! Tusen tusen tack vad glad jag blir!! <3 :D
Sara Pettersson

linah

såå vackert! <3

Svar: Tack!! <3
Sara Pettersson

Ida Lindborg ♡

TVD är ju så fantastiskt fantastiskt! Dock är man ju dåå Team Delena haha ;) o Team Damon ;)

Sv: åh tack! ♡

Louise

Asså dina bilder!! *hjärtögonemojin* Så fina verkligen! <3

Svar: Tusen tusen tack vad glad jag blir!! <3 :D
Sara Pettersson

Isabella

Åh vilka fina bilder! :)

Svar: Åh tack!! :D
Sara Pettersson

VERONICA - fashionblog

Underbara bilder verkligen!! :) Så så fina!!

Svar: Tusen tack!! <3 :D
Sara Pettersson

MATILDA

Så fina bilder!

Svar: Åh tack!! :D
Sara Pettersson

Ida - foto & häst

Så himla fina bilder Sara! :)

Svar: Åh tack så jättemycket!! :D
Sara Pettersson

Ida Lindborg ♡

Sv: Tack så hemskt mycket ♡
Jag håller verkligen med dig, vill aldrig att TVD ska ta slut haha ♡

Lena

Fina bilder! :)

Svar: Åh tack! :)
Sara Pettersson