Shopping från Göteborg

Från Toppen 150kr
 
Från Toppen 150kr
 
 
Från Zara 179kr
 
Från Gina Tricot 299kr "Molly"
 
Från Veromoda 260kr
 
Från TGR 20-30kr
 
Resten är från Lager 157:
150kr
 
60kr/st
 
150kr
 
30kr!!
30kr!!
 
 
30kr!!
 
Detta var allt jag fick med mig hem från Göteborg. Dock handlade jag lite på ikea men det fotade jag inte. Tyckte inte det var så intressant och visa då jag inte köpte något intressant där. 
Kram<3
 
 
 
Emma Grann Fotografi

Åh vad kul med nytt :D

Svar: Ja verkligen!! :D
Sara Pettersson

Linn Strömberg

Grymt fina köp :D

Svar: Tack ja visst blev det!! Är såå nöjd med allt!! :D
Sara Pettersson

Ida Lindborg ♡

såå himla snygga och fina köp!!

Sv: tack så jättemycket ♡

Jessica

Så roligt med shopping :)

Svar: Ja verkligen! Är så nöjd med mina köp! :D
Sara Pettersson

ERCI

Superfina saker!

Svar: Åh tack så mycket! :D
Sara Pettersson