Spårvagn från Göteborg och studiedag en tisdag

 
 
Några bilder från älskade Göteborg!<3 
Hej! Det var på tiden att jag skrev här haha! ;) Eller? Hehe! 
Idag har det varit studiedag väldigt skönt. Hjälpte William idag och skruva ihop en byrå som jag och mamma köpte på Ikea till honom. Vilket tog tid sen gick jag och William med Boris en långrunda och gick till Ica och köpte hamburgare som jag stekte till lunch väldigt gott!! Ikväll lagade jag mat igen eller vi hade pizza med färdig pizza deg som mamma köpt så det var enkelt och fixa väldigt gott blev det iallafall!! 
Idag har jag inte mått så bra. Har dessutom varit väldigt trött..
Men skönt med studiedag iallafall! <3
 
Kram! <3
Jomelhanna

Hej!
Vilken fin blogg du har här, du är jätteduktig på att fota - fortsätt så :)
Hur mår du idag? Ärligt.

Svar: Tusen tusen tack!! Vad glad jag blir! <3 :DInte så bra. Det går upp och ner idag har inte varit en bra dag... Tack så mycket för omtanken!<3
Sara Pettersson

Linn Strömberg

Mumsigt med hamburgare och pizza! Och super fina bilder som alltid <3

Svar: Ja verkligen! Åh tack så jättemycket!! <3
Sara Pettersson