Starbucks Caramel Macchiato

 
 
Inte så roliga bilder hehe... Men tycker det är kul att fota och redigera produkt bilder!! Dessutom blir produkt bilder så mycket bättre med mitt nya objektiv!! <3 Så är SÅÅÅ glad!! ;)
 
Hej! Idag har jag varit på praktiken dock är jag helt död nu nästan hehe. Var även och tog blodprover själv eftersom jag praktiserar på sjukhuset var det nära och gå upp och ta prover. Läskigt och göra det själv var nervös innan. Mamma eller pappa har alltid varit med innan men mamma var iväg på annat så hon var inte på jobbet så därför kunde hon inte gå med. Men det gjorde ingenting. I fortsättningen kommer jag gå dit själv. Det var inga problem. Annars idag har det inte hänt mycket mest tagit det lugnt. 
Var på gymmet igår förresten. Är väldigt nöjd med passet! Krigade på och det gick verkligen hur bra som helst! Så glad! Hoppas det går lika bra i morgon ska nog dit igen då tror jag. Ska försöka träna varannan dag! 
 
 
Hoppas ni har haft en bra dag! 
Kram!<3
Linn Strömberg

Åh blodprov är så läskigt! xD hatar sprutor av alla dess slag

Svar: Tycker inte det längre men har tagit så många nu i flera år. Så har vant mig! Haha! :D
Sara Pettersson

http://evelinaapersson.devote.se/

Du tar så fina bilder!

Svar: Åh tusen tack!! :D
Sara Pettersson

VERONICA - fashionblog

Wow vad gott! Favvosmaken med! :) Mummms!

Svar: Tyckte den var sådär god hehe! :D
Sara Pettersson