En trip till Kristianstad

 
 
Några bilder på Pyret jag tog för några dagar sedan. 
 
Hej! Idag har jag,pappa och Willam varit i Kristianstad och kollade i lite affärer fick med mig tre saker hem inte så intressanta en långärmad träningströja,en ask för minneskort och sen ett träningsband till mobilen. Vi stannade iallafall till i Bromölla på dit vägen då de har en restaurang där som heter Bella´s place. Där har de väldigt goda hamburgare så där åt vi lunch innan vi fortsatte mot Kristianstad. Vi fikade även på Espresso house i Kristianstad. Jag tog en Frapino med caramell med kaffe i också. Den var faktiskt god men väldigt söt haha. Tog en chokladmuffins också men tog den med mig hem då frapinon var så himla söt somsagt. Följ mig på instagram för lite mera vardagliga bilder då jag inte ha med mig systemkameran överallt. sarapettersson98 heter jag där så gå in och följ mig!! :D
 
Hoppas ni har haft en bra Torsdag! Kram<3
antonstenander

fina och höstiga bilder!! :)

Svar: Tack så mycket!! :D
Sara Pettersson

Emma Grann Fotografi

Men åh vad söt!! Och fina bilder :)

Svar: Ja visst är han!! Tack så mycket!! :D
Sara Pettersson

Nimo

Söt kanin!

Svar: Visst är han!! :)
Sara Pettersson

Linn Strömberg

Men åh vilken sötis!

Svar: Ja verkligen!! :D
Sara Pettersson

Lilly

Åh gud vlka vackra bilder du tar, ny favvoblogg!

Svar: Åh tusen tack fina du!! Vad glad jag blir!! <3 :D
Sara Pettersson

ISA

det där var ju bland den sötaste! <3

Svar: Ja visst är han söt! :D
Sara Pettersson

a n n i k a

Så söt och fina bilder :D

Svar: Han tackar! ;) Tack!! :D
Sara Pettersson