Fredag<3

 
Canon eos 600d och Canon 50mm 1.8 STM (min lillebrors objektiv) Lånade det då mitt börjar bli dåligt. 
 
Hej! Äntligen fredag och lov. Är ledig idag då den enda lektionen vi hade var inställd. Så vaknade vid halv nio och steg upp vid nio gav kaninerna mat och sen cyklade jag till gymmet för ett pass där. Blev inte jättelångt men tillräckligt för mig. Orkade inte mera för hade ju inte ätit något hehe. När jag kom hem åt jag lite frukost sen har jag duschat och nu sitter jag här vid datorn och ha läst lite bloggar. Tänkte bara slänga in ett litet inlägg här på bloggen. Snart ska jag ut och gå med hunden. Får se om kameran följer med. Annars idag händer inte så mycket. Mamma ska iväg så pappa ska köpa thaimat till middag då vi inte ville laga någon mat hehe! ;) 
Hoppas ni får en fortsatt bra fredag!! Kram<3
Agnes

Visst är det underbart med lediga dagar när man hinner med så mycket innan det är mörkt? Låter som en jättemysig dag!

Svar: Ja verkligen! Det har verkligen varit en mysig dag! :D
Sara Pettersson