Med dig är jag lycklig

 
Min älskade hund. Vad skulle jag gjort utan dig vid min sida. <3
 
Dessa bilderna tog William på mig och Boris idag. Blev jättenöjd med dom. Tänkte dock inte på att jag vi satt för nära bakgrunden för att den skulle bli blurrig. (på den andra bilden) Men gillar den bilden skarpt ändå. Kanske man skulle gjort en canvas tavla av. Får se om det blir av. ;) Fin är den iallafall! :D
 
Hej! Idag har jag,William och Boris gått en långrunda tog kameran med mig och fotade en hel del bilder. Willam tog några på bara mig också utan Boris. Visar er dom någon annan dag. ;) Efter promenaden lagade jag lunch till oss och sen tog vi ut kaninerna och fotade dom också. När mamma och pappa kom hem åt vi middag och sen körde vi upp till farmor och farfar. Väldigt mysigt och hälsa på dom. Var någon vecka sedan jag träffade dom.<3 
 
Hoppas ni har haft en jättebra dag!
Kram<3
Linn Strömberg

Tycker verkligen du ska göra en tavla av den! Super fin verkligen <4

Svar: Åh tusen tack vad glad jag blir!! <3
Sara Pettersson