Friday

 
 
 
 Hej sitter just nu på ett kalas då mammas kompis har fyllt år. Sådär kul då jag mest väntar på att vi ska åka hem. Hehe! ;) Vi åt iallafall tacos till middag och till fika var det någon nutella tårta/glass sak. ;) 
Jag har iallafall tränat idag. Vilket gick väldigt bra. :)

Tack för alla fina kommentarer!! Blir så glad!! <3 :D
Linn Strömberg

Åh vad gott med tacos och nutella-grejen!
helt otroligt fina bilder också <3

Svar: Ja verkligen! Tack!! <3
Sara Pettersson

Emma Grann Fotografi

Wow vad fina bilder!

Svar: Åh tack så jättemycket!! :D
Sara Pettersson

Mohammedi's | Art, model & designer

vackert!

Svar: Ja visst är det! :D
Sara Pettersson

Isabella

Så fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket!! :D
Sara Pettersson

VERONICA - fashionblog

Faaantastiska bilder, så otroligt vackra! :) Kramar fina du!

Svar: Tack så jättemycket fina du! :D Kram!<3
Sara Pettersson

Hanna Olsson

Vilka magiska bilder! :o Samma sak för mig igår, släktkalas som var mindre skoj haha...

Svar: Tusen tusen tack vad glad jag blir!! Haha en del kalas gillar man helt enkelt mindre! ;)
Sara Pettersson

knaperbloggen

Gud vad fint :) Härlig färgskala :)

Svar: Åh tusen tack!! :D
Sara Pettersson

ida - photography, style, life ♡

Jättefina bilder! :D

Sv: hihi får se hur jag gör och vad jag hinner! :D ♡