Two pictures from today

 
Två bilder från ikväll. Det var så fint ljus och jag,mormor och morfar var ute och gick med hunden. Vi gick vid en sjö och jag fick så fina bilder hoppas jag haha. Ångrar dock att jag inte tog en fin bild på mormor och morfar hade varit kul och haft! Menmen det får bli en annan dag. Förlåt för alla naturbilder men älskar att fota naturen. Så himla skönt och bara ta kameran i ena handen och hunden i andra och bara gå ut och fotografera.<3 Gick även en runda innan men bara mormor och jag och hunden. Hade kameran med mig då också så ha en hel del bilder att redigera och publicera! ;) 
 
Nu ska jag ta en lite promenad med hunden sen ska jag krypa ner i sängen och sova är såååå trött haha! Efter två långpromenader! ;)
 
Hoppas ni har haft ett bra avslut på denna veckan! Kram!<3
Linn Strömberg

För mig gör det inget med naturbilder, det är ju så fint! <3

Svar: Ja visst är det! <3 :D
Sara Pettersson