Wednesday

 
 
Några bilder från igår!
 
Hej! Sov till kvart i tio idag var väl behövligt kanske haha. Igår eftermiddag var jag,pappa och lillebror ute med en båt de har på jobbet. Det var så himla härligt. Helt vindstilla och hur vackert som helst vi var ute lite mer än en timme och jag fotade hur mycket som helst både med mobilen och kameran. Här ovan är några bilder från när solen höll på och går ner. Så himla vackert!!<3 Just de jag igår förmiddag var jag på gymmet vilket gick sådär men tog iallafall mig dit. Sen städade jag en gaderob där vi har schampo och annat blev väldigt fint. Sen cyklade vi somsagt till pappas jobb och körde ut med båten. Så det var fullt upp igår. Idag händer inte alls mycket Willam är hos kusinen och jag ska ta en runda med Boris. Funderar på att äta amerikanska pannakakor till lunch får se om det blir så haha! ;)
 
Ni får ha en fortsatt bra onsdag! Kram<3
 
Erica Andersson

men guuuuud vilka underbara bilder, himlen är helt magiskt fin!

Svar: Åh tusen tack fina du!! Vad glad jag blir!! <3
Sara Pettersson

Linn Strömberg

Så himla fina bilder, som vanligt!
Duktigt att ta dig till gymmet också ^^

Svar: Åh tusen tack!! <3
Sara Pettersson

Linnea

Vilken otroligt fin solnedgång!!

Svar: Ja det var det verkligen!! :D
Sara Pettersson