Idag är det min tur och fylla 18år!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Råkade hålla siffrorna fel så det ser ut som det står 81 men så gammal är jag inte haha! ;)
Hej! Idag har jag gjort väldigt mycket först var jag hos optikern och fixade linser efter det så var jag på körlektion. Sen köpte jag hem fika då mamma var hemma idag och i och med jag fyllde år så köpte jag något gott vi kunde ha till fika. Jag har även varit på banken idag och fixat ett vanligt bankkort och sådär i och med att jag nu är 18år. Så skönt och ha det också fixat. Ikväll har vi varit på rökeriet och ätit middag. Det var jag som fick välja var vi skulle äta för någonstans och det var antingen en thairestaurang eller rökeriet. Det var inte så länge sen vi åt thaimat så det fick bli rökeriet och det var hur god mat som helst verkligen! En av mina favorit restauranger!<3
 
Hoppas er dag har varit jättebra för det har min verkligen varit med en massa gott och fina presenter!<3 
 
 
 
 
Anna

Grattis!
Vilken härlig blogg du har :)

Svar: Tusen tack! <3
Sara Pettersson

Ida Lindborg ♡

Grattis igen fina du! ♡

Vilma

Grattis Sara! Hoppas dagen var toppen!

Svar: Tack så jättemycket!! Ja det var den verkligen! ❤️
Sara Pettersson

Alma

Grattis!! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Sara Pettersson