Sammanfattning utav en del av påsklovet

Mamma och William tog samma tårta och ångrade så att jag inte tog den också. Dock var det nutella i men är inte så glad vid nutella. Så tog denna kakan nedan någon chokladkaka med pekannötter på. Alltså den var sååååå himla god!! Dock såg den inte så fin ut haha! Men verkligen hur god som helst!!<3
Såååå god<3
Bilder från Cafe Mandeltårtan<3
Hej! Det var ett tag sedan jag la upp ett inlägg nu men det beror på att jag inte suttit sådär mycket vid datorn och har jag suttit vid datorn så har jag bara läst bloggar och kollat på Youtube. Har inte ens öppnat photoshop. På några dagar nu hehe... 
Såg i bloggen nu att det var en vecka sedan jag uppdaterade!
Här kommer en sammanfattning av vad jag gjort sen dess. 
 
Onsdag: Gjorde jag inget speciellt var på körlektion och det var väl det.
 
Torsdag: William fyllde 16år så då steg jag,pappa och mamma upp vid 6 innan pappa skulle till jobbet och sjöng för honom. Sen vid halv ett körde jag,mamma och William till Kristianstad och fikade och gick i lite affärer. Fick 4 saker med mig hem som jag kan visa i ett inlägg någon annan dag. På kvällen sen var hela familjen ute och åt. Åt pizza på en restaurang i stan som heter Köpmannagården. 
 
Fredag: Vid lunch tid så körde jag,mamma och William och hämtade pappa på hans jobb och så körde vi till Ronneby och fikade på Café Mandeltårtan vilket är ett jättemysigt café. Sen gick vi en runda i Brunnsparken. Tog kameran med mig. Dock fanns det inte så mycket och fota men William var så snäll och tog lite bilder på mig som kommer komma upp i ett annat inlägg. Efter vi hade varit i Ronneby så bowlade vi. 
 
Lördag: Så steg jag upp tidigt då jag skulle rida och efter jag ridit så gjorde jag inte så mycket mera den dagen följde med mamma och handlade det var väl det som hände den dagen.
 
Söndag: Jag red ut på eftermiddagen och sen gick jag en runda med pappa och Boris. 
 
Måndag: Gjorde jag inte alls mycket pluggade lite körkortsteori och gick en runda med Boris. 
 
I eftermiddags var jag och red och fick sedan köra hem i ridstövlar. Haha! Men det gick välidigt bra. Körde på landsvägar och sådär men det var kul. 
 
Btw så fyller jag 18år i morgon!! Så kul! :D
 
 Hoppas ni har haft en bra dag och vecka!