Alla hjärtans dag

 
 
 
Hej! Igår var det söndag och alla hjärtansdag. Direkt efter jag vaknade igår så övningskörde jag med pappa. Jag körde in till stan och så körde vi en runda där innan vi körde till city gross för att köpa frallor och vaniljhjärtan som ni ser här ovan. Sen hem till mamma och William och så åt hela familjen frukost. Sen vid lunch så fikade vi då på vaniljhjärtanen såå gott!!! <3 På eftermiddagen sen så körde vi upp till farmor och farfar och fikade och sådär mysigt! Sen övningskörde jag in till stan igen och körde då på lite mindre vägar inne i stan och sen körde jag och parkerade och så åt vi pizza på en restaurang i stan som heter Köpmannagården. Väldigt gott!!<3 Idag har jag varit i skolan från tolv till halv två. Det var fotolektion så vi fotade då såklart! ;) Efter lektionen tog jag bussen hem och har bara suttit vid datorn sen jag kom hem! ;)
 
Kram<3
Felicia

Så gott med vaniljhjärtan! Åt också det igår :)

Svar: Ja det var det verkligen!! :D
Sara Pettersson