En onsdag på sportlovet

 
 
Tre bilder till från igår. 
Hej! Idag har jag varit på körlektion och nu är jag sååå trött. Har inte gjort något mer idag haha. Men i morgon blir det full fart då jag och pappa först ska till Karlskrona då jag ska till doktorn. Efter det ska vi bara hem och hämta William och sen stannar vi till på Börjes och äter räkmacka innan vi fortsätter mot Växjö. Så det blir både rolig och tråkig dag i morgon tråkigt för att jag ska till doktorn men sen ska det bli kul och komma till Växjö. 
Resten av denna dagen ska jag ta det lugnt,packa lite och ta ut kaninen och eventuellt träna på gymmet. 
 
Hoppas ni har haft en bra dag! 
Kram<3
 
 
 
 
Sarah

Gott me räkmacka :)

Svar: Ja verkligen! :)
Sara Pettersson

Helene

Så fina bilder! :D

Svar: Åh tack så jättemycket! :D
Sara Pettersson

ELIN WAHLBERG

fina bilder!

Svar: Tack! :D
Sara Pettersson

Monica Nobach

Aborrsjön ? Vi var också och åt räkmacka påBörjes i torsdag med våra barnbarn.
Monica

Svar: Ja det var det! Åh så mysigt! Börjes har väldigt goda räkmackor! :D
Sara Pettersson