Fettisdagen = Semlor

 
 
 
Är det fettisdagen så måste  man äta semla! ;) Hehe! Dock utan mandelmassa för min del! Om ni undrar var det är för korn på dom släta bullarna så är det för att mamma hade grahamsmjöl i! ;)
 
Hej! Tisdag idag och det har varit en seg sådan... Så tråkigt men har inte mått alls bra idag. Övningskörde iallafall när pappa kom hem vid fem tiden och det gick iallafall super bra! Så något positivt iallafall och dessa godsaker här ovan var ju inte så dumt heller! ;) 
I morgon blir det körlektion och förhoppningsvis ridning på kvällen om det inte ösregnar! Håller tummarna för att det inte gör det! 
 
Förresten så var jag och pappa på möte i skolan igår då jag inte ska gå kvar där längre och hur jag ska göra med den tiden som är kvar av denna terminen. Jag ska ju då gå kvar denna terminen ut och då ska jag bara gå på Fotografisk bild,Engelska och Svenska resten av tiden ska jag vara sjukskriven! Vilket känns skönt och något jag verkligen kan behöva! Dock ska jag på onsdagar då jag är lediga har körlektion och på torsdagar då jag också är ledig så är det teorilektion men den startar inte förrens i mars någon gång. Men tror eller hoppas på att detta kommer bli bra! 
 
Kram<3
 
Sarah

De e så gott me semlor :)

Svar: Ja det är det verkligen!! :D
Sara Pettersson

Monica Nobach

skönt att du har en plan och fortsätt med att göra veckoplanering för din träning, övningskörning och dina skolämnen. kram

Svar: Ja det är det verkligen! Kram!
Sara Pettersson