New in

 
 
 
 En ögonskuggspalett jag köpte i fredags. Önskade mig den i julklapp men fick inte den då och nu var den 30kr billigare så köpte den! Har bara provat den en gång men den verkar vara väldigt bra! :D
Godmorgon! Tisdag idag och jag har fått sportlov haha! ;) Skulle haft engelska idag men det verkar som den lektionen är inställd. Så får nästan två veckors ledighet. Idag har jag inga planer alls på vad jag ska göra. Måste iallafall gå med Boris vid lunch och plugga lite körkortsteori. Eventuellt att jag sticker till gymmet också. Då det inte går att rida då det är snö och fruset. :( Så tråkigt.... Menmen hoppas det blir plusgrader snart så snön försvinner och det blir lite varmare! 
 
Hoppas ni får en bra tisdag!
Kram<3
rememberthiis.blogg.se

Fina färger :)

Svar: Ja visst var det! :D
Sara Pettersson

Ida

Ååh så fina färger! *.*

Svar: Ja visst var det! Såå nöjd med den! :D
Sara Pettersson

Felicia

Åh vilka fina färger!

Svar: Ja visst var det! Är verkligen hur nöjd som helst! :D
Sara Pettersson