Pyjamasbyxor och övningskörning

 
 
Fyndade två par pyjamasbyxor på mellandagsrean på Bikbok 50kr styck fick jag ge för dom istället för 150kr styck som dom hade kostat från början så nöjd! 
 
Hej! Idag har jag inte gjort alls mycket. Övningskörde iallafall nu ikväll och det gick bra. Det går bara bättre och bättre på körskolan går det inte så bra men det beror nog på att jag inte är van vid deras bilar. Men det ska väl gå bra där sen också när jag vant mig vid deras bilar också. Även fast det inte går så bra där så utvecklas jag ändå och är inte lika rädd längre och allt går bara så mycket bättre. Ska bara plugga lite mer teori så kommer jag säkert få körkortet snart. Målet är i maj någon gång och det håller jag på ännu! Hoppas det gå vägen! :D
 
Haha vilken kombination på detta inlägget pyjamasbyxor och övningskörning! ;) Aja ville ta upp båda sakerna så varför inte kombinera dom haha! ;)
Kram<3
Ida Lindborg ♡

Vilka mysiga ♡♡
kram till dig, tänkte på Winston. Vet exakt hur det är ♡♡

Svar: Tack för din omtanke!! ❤️❤️❤️❤️
Sara Pettersson

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vilka härliga pyjamasbyxor!

Svar: Ja verkligen!
Sara Pettersson