Saturday

 
 
Hej! Idag har jag inte gjort alls mycket. Övningskörde på morgonen och sen vid halv ett var jag uppe i stallet och hämtade min hjälm och mina stövlar väldigt jobbigt.. Iallafall så efter det körde vi in till stan och köpte ramar då jag skrev ut lite bilder igår på Winston som jag vill rama in. <3 Annars idag har jag inte gjort någonting. Hade svårt för att somna igår och vaknade vid fyra idag så låg och kollade lite på Teen Wolf sen lyckades jag efter några avsnitt somna igen då jag kom på andra tankar. Förhoppningsvis sover jag bättre i natt. 
Trots att det var igår Winston gick bort så längtar jag verkligen till jag sitter på hästryggen igen då det är det jag älskar, att rida!<3 
Saknar verkligen lille Winston<3
Kram<3
a n n i k a

Så fina bilder :D

Svar: Tack! :D
Sara Pettersson

Amanda holmström

Så himla fina bilder du tar😍 fotar du barn? ☺☺

Svar: Tack så jättemycket!! ❤️😄
Sara Pettersson