En lördag med mycket saker och göra

 
 
 
 
Bilder från i går när jag var ute och gick med Boris! Ljuset var verkligen PERFEKT<333
 
Hej! Idag vid halv tio var jag i stallet och skrittade ut en runda med Winstons ägare. Det var ganska halt och kallt. Men det gick bra. Efter stallet bytte jag om lite snabbt sen körde jag,mamma och lillebror in till stan för William skulle ha gymkort. Medans mamma och William fixade det så var jag inne en runda och kollade på Bikbok. Hittade två saker där och sen gick vi till apoteket då jag behövde en handkräm då de jag har inte är så bra. Eftersom The Body shop inte finns i lilla Karlshamn där dom har den bästa handkrämen jag någonsin testat så fick det bli en annan. Hoppas den funkar till mina torra och sprukna händer. Usch hatar verkligen denna kyla! </3 Idag var det cirka 10 minus.. Ikväll var iallafall jag och William på gymmet och tränade. Eftersom jag varit där innan så visade jag hur några maskiner och sådär funkade. Snäll storasyster man är! ;) Hehehe! ;) Iallafall så gick träningspasset sådär då jag är trött i kroppen eftersom jag varit sjuk och är fortfarande förkyld och pressade mig heller inte så hårt då jag somsagt har varit sjuk och inte tränat alls på över en vecka. 
Iallafall så åt vi tacos när vi kom hem då mamma lagade det medans vi var iväg och tränade! Så gott!! <3
 
Hoppas ni har haft en bra lördag!
Kram<3 
 
Ida Lindborg ♡

ååh men så fina bilder!! ♡♡

Svar: Tusen tusen tack vad glad jag blir!! <3 <3 :D
Sara Pettersson

a n n i k a

Fina bilder!

Svar: Tack!! :D
Sara Pettersson

Tea Rajkovic

men åhh vad fina bilder!

Svar: Tusen tack! <3
Sara Pettersson

Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Vilka fina bilder! Älskar första! :D

Svar: Åh tusen tack! Vad glad jag blir! <3
Sara Pettersson